Pages

Labels

|

4/22/2011

You Don't Mess with the Zohan (2008)

Kenti soovitusel vaatasin selle filmi ka läbi . Üleüldiselt olen muidugi Adam Sandleri fänn, aga see film kujutas härrat veidikene teistsugusena, kui mina näiteks tavaliselt harjunud olen. Ma mainiks ära kõigile, kes veel näinud pole, et aktsent, mida filmis pooled näitleja etendavad on väga häiriv ja keset läbu või pidu seda filmi küll vaadata ei saa, kui tahate just vaid inglise keeles filmi kuulata ja ei hakka otsima subtiitreid filmile. Kuigi, sobiksid ka näiteks ingliskeelsed subtiitrid.
Eelarve: 90 miljonit dollarit

Kaasa teevad:
Adam Sandler
John Turturro
Emmanuelle Chriqui
Nick Swardson
Lainie Kazan
Rob Schneider (päris paljudes Sandleri filmides ja vastupidi ka)

Kuna ma siiski annan endapoolse lühiülevaate ja sisu kokkuvõtte leiate internetist ka (Iisraeli terrorismivastane võitleja lavastab enda surma, et saaks minna USA-sse ja teha teoks enda unistus, milleks on juuksuritöökojas töötamine), mainiks ära vaid selle, et superinimlikud võimed, mis sel härral siin filmis on, on ägedad. Muidu ei viitsiks 2 tundi kannatada, kuna tõesti, isegi komöödia kohta on see liiga pikk kestvusaeg. Mainin siia ilusasti ära, et sellest võiks mingi hullu TV cut'i teha, et vähendada vähemalt 40 minutit loba ja keskenduda rohkem huumorile ja actionile. Tegu on Adami üllatavalt hea esitlusega ja minu arvates haruldase juhtumiga, kus ta mängib jõulist, aukartustäratavat ja iseseisvat inimest.

Ma soovitan!

1 kommentaari: