Pages

Labels

|

4/06/2011

Scream 3 (2000)



Eelarve: 40 miljonit dollarit
Kaasa teevad: Neve Campbell, David Arquette ja Courteney Cox "Monica Sõpradest" Arquette

Eelpool nimetatud nimed on kõik olemas ka kahes esimeses osas. Film on siis kolmandaks osaks ja süžee on järjekordselt samasugune. Seda olen ma muidugi kõige rohkem kordi näinud, kuna oli üks esimesi piraatplaate mu piraatplaatide piraatkogumikus. Üks idülliline tegelane sureb kohe alguses, Melrose Place'ist üks kena tütarlaps saab ka tapetud, kohal on isegi paar vanameistrit Lähemalt saate ju ometigi lugeda Wikipedia artiklitest ja filmi ise vaadates =)! See on väärt film ja mulle meeldib veidikene sügavam süžeeliin, mis paljastab uue sugulusastme ja seni teadmata olevad faktid Sidney kohta. Pidi olema algsel viimane film, aga noh, nüüd tuleb ka neljas välja ;)!

Ma soovitan!

0 kommentaari:

Post a Comment