Pages

Labels

|

5/06/2011

Scream 4 (2011)


Eelarve: 40 miljonit dollarit
Kaasa teevad:

David Arquette
Neve Campbell
Courteney Cox
Emma Roberts
Hayden Panettiere (save the cheerleader, save the world)
Anthony Anderson (me, myself and Irene)
Adam Brody
Rory Culkin
Mary McDonnell
Marley Shelton
Alison Brie
Marielle Jaffe
Nico Tortorella
Erik Knudsen
Britt Robertson
Aimee Teegarden
Anna Paquin
Kristen Bell
Shenae Grimes
Lucy Hale
Roger L. Jackson (mm.. mõrvari hääl)

11 aastat peale eelmist osa on sama jant uuesti sündimas! Sydney naaseb kodulinna ja trall-triangel hakkab uuesti pihta. Seekordne mõrvar (või mõrvarid) on järjekordselt üllatuseks! Kahjuks ma küll lugesin enne läbi, et kes nad on, aga õnneks lugesin ma piisavalt kaua enne filmi vaatamist, et filmi ajal jälle filmi nautida sain ja ei teadnud ette midagi.
Nalja saab ka, vahepeal, ja rohkem erilist nagu öelda polegi. Sisu ma siia kirjutama ei hakka, võtke Wikipedia ette ja lugege =)!
Kui te olete esimest osa näinud, ei erine see põhimõtteliselt mitte kuidagi. Tegelased on samad, lisandunud on paar uut
nagu näiteks see naine siin. Ma olen näinud halvemaid õudukaid ja olen näinud paremaid, selle filmi puhul jäi pigem nostalgia faktor mulle määravaks.

Kui olete näinud esimesi kolme osa, ei soovita seda vaadata. Kui ei ole näinud esimest kolme, soovitan!

0 kommentaari:

Post a Comment