Pages

Labels

|

11/01/2014

Cloud Atlas (2012)


Aasta: 2012
Eelarve: 102 miljonit USA dollarit
Sisse tõi: 130 miljonit USA dollarit
Osades: Tom Hanks, Halle Berry, Mr Smith ja Hugh Grant

Vahepeal näed telekast ja kinos käies treilereid filmile, mis tunduvad kaugelt olevad juba sellised mõnusad ja toredad megahitid. Nagu kui tuli Avatar, siis oli ette teada, et sellest tuleb mingi päris mõnus rahapotti täitev linateos. Kuna ma aga Pilveatlast vaatasin alles aastal 2014, siis olin ma kahjuks juba tuttav selle filmi saatusega. Sisse see ei toonud midagi ja enamikele tundus see jura ja unine ja arusaamatu liigselt tegelasi ja tegevusi omav film.

Ütlen seda, et film tuleks kaks korda järjest läbi vaadata, et asjadest täielikult aru saada. Alternatiivina võite te mõelda, et ma ei saanud nüüd kõigest päris täpselt aru. Filmis on mitu ajajärku ja lõpuks peaks iga vaataja omavahel nende tegelaste seostest ja saatusest korralikult aru saama ja olema vaimustuses meistriteosest. Ma ütlen ka veel seda, et mulle see film väga meeldis ja sisu pole võimalik kokku võtta vähem kui mõne pikema kirjandiga. Palun pühendage sellele natukene oma aega ja uurige see ise ära. Kahjuks mõni osa filmist on naljakam ja mõnusam ja vaadatavam, kuid siis järjekordselt mõni teine osa on kohutav ja vägivaldne ja pisaraid kiskuv.

Ma tõsiselt soovitan!

0 kommentaari:

Post a Comment