Pages

Labels

|

4/17/2012

The Cabin in the Woods (2012)


Aasta: 2012
Eelarve: 30 miljonit dollarit

Film algab. Tundub tavaline kontorifilm. Ei saa arugi, et mis nüüd toimub. Järsku muutub asi loogiliseks ja hakkab näitama tüüpilisi noorukeid, kes niikuinii meie kõigi arus juba surnuks kuulutatud on. Kuid siis muutub film jälle täielikult. Nii palju võib öelda, et tegu on õudusfilmiga, mis täiel määral muudab selle žanri minu jaoks ümber. Ma ei ütle, et see on parim film. Ma ei ütle, et see on halvim film. Ma ütlen, et selle filmi sisu on vaatamist väärt. Peale vaatamist võite mõelda, et kas see oli nüüd mingi tavaline õudukas või oli see midagi täiesti uut. 
Rindu näeb filmis vaid korra. Soovitan filmi!

5 kommentaari:

  1. Kuna ma nagunii ei näe seda enam, aga olen ka palju soovitusi kuulnud, siis mis seal on siis ? Tegelt mingid tüübid teevad eriefektide neile õudukat vms?

    ReplyDelete
  2. Pigem on nii, et see eriefektidega piinamine pole väga eriefektidega juramine ja asjal on sügavam idee, mis puudutab eelajaloolisi ja ajaloos olevaid isikuid ja jumalikke olevusi.

    ReplyDelete
  3. Ooo, tundub põnev. Kahju, et ma ei näinud. Millal sa üldse jõudsid seda vaadata? Ja miks tööd ei tee :D

    ReplyDelete
  4. Tööl vaatangi. Ja teen tööd ka :D!

    ReplyDelete
  5. Mida :D Kuidas korraga saad :D ?? Hea töö ikka, kiidan! :D

    ReplyDelete