Pages

Labels

|

7/24/2011

Unstoppable (2010)

Eelarve: 85-95 miljonit dollarit

Ajal, kui enam tihti ei näe rongifilme, osutub sellise asja väntamine kasulikuks. Tegu on filmiga, kus ühe inimese süü tõttu vallandub kaos, mille takistamiseks ainsad kandidaadid on kaks tavatöölist. Vägagi ebareaalne, aga film põhineb tõestisündinud lool. Seda võite lähemalt uurida Wikipedia artiklist.
Film ise? Film oli piisavalt lühike, et kõik minutid täita põnevusega. Denzel Washington sai kopsaka palganumbri põhiliselt istumise eest, aga jeah, temasuguse kaliibriga staar peabki palju palka saama. Ma ei tea, minu arust oli film veidikene mõttetu. Eks jah, põnevust oli, aga miski jäi nagu puudu. Rohkem sisu ja tegelaste väljaarendamist äkki?

Ma ei soovita!

2 kommentaari:

  1. Mina soovitan. Midagi siiski kinolinal kumas, mis meelde jäi. Denzel Washingtoni lihtsa tegelase, kirgliku vedurijuhi roll oli päris OK.

    ReplyDelete
  2. Ta oleks võinud rohkem liikuda või rohkem teha saada. Ta istus kogu filmi ühe koha peal, põhimõtteliselt. Kuigi, ta on vist selliseid filme ennegi teinud. Mingis filmis oli ta, vist, voodis kogu aja.
    See film pole kohutav, see on vaadatav ja kohati isegi põnev, aga ei jää nagu mällu mulle sellise "erilisena."

    ReplyDelete