Pages

Labels

|

7/12/2011

Death Race 2 (2010)





Kaasa teevad:
Machete või siis noamees Desperadose saagast
(härra Dan Trejo)
ja keegi minu jaoks tundmatu Luke Gross, kes saab lisapunkte kuritegeliku ja kurja näolapi eest.

Film ise on jama. Heliefektid on suurim miinus. Kakluse ajal pole korralikku pauguhäält, mis enamikes filmides on. Tegelikult jah, niipidi ongi reaalsem, aga ma ei taha reaalsust. Ma tahan madinat. Ma tahan ägedat madinat. Film ise on eellugu härra Stathami versioonile Death Race-st, kuid millegi erilisega see film silma ei paista. Robin Shou (Liu Kang) saab ka natukene oma näitlejaoskusi näidata, kuid ma paneks pigem tema peaossa. Põhimõtteliselt, siin filmis pole midagi erilist ja midagi ei võida, kui see läbi vaadata ja midagi ei kaota ka, kui sellele aega pühendada.

Ma ei soovita!

0 kommentaari:

Post a Comment