Pages

Labels

|

4/03/2016

The Witch / The VVitch: A New-England Folktale (2015)


Ma nimetan selle filmi selgelt üheks parimaks psühholoogiliseks õudusfilmiks, mida ma kunagi oma elus senimaani näinud olen. Korralik dialoog, visuaalsus ja helitöö! Kõik on täielikult paigas. Ausalt, kui te selle peale end hallipäiseks ei ehmata, no siis ma ei tea mis teile mõjub.

Mis sisuks on? Korralik jumalausklik perekond pagundatakse külast välja ja nad peavad ise hakkama saama. Nad peavad vilja kasvatama ja kuidagi elus püsima tühermaal. Kuid nende pere noomik imik kaob jäljetult ja sellele järgnev rida kohutavaid tumedaid õudsa helitööga vürtsitatud stseene. Ma ei tea, kui ma praegu mõtlen sellest, siis tuleb uuesti hirm peale. 

Ärge kartke, see pole mingi õudukas, kus keegi kellelgi päid maha raiub jne. Pole selline tüüpiline slasher värk, tegu on kvaliteetkraamiga! Ma soovitan!

0 kommentaari:

Post a Comment