Pages

Labels

|

4/09/2014

The Counselor (2013)


Aasta: 2013
Osades: Michael Fassbender, Cameron Diaz, Javier Bardem, Penélope Cruz, Brad Pitt jne. 

NB! Alljärgnev on koostatud külalisautori poolt, kuna mul on liiga palju tegemist filmide vaatamisega ja stuff...

Tegu on järjekordse narkokartellidel põhineva linateosega. Peategelane on tundmatu minu jaoks, aga tema naist mängib tulihingeline Penélope Cruz, kes saab vähe rolli. Brad Pitt on peategelase äripartner, kes lõpus tapetakse päris räigelt ja veriselt. Kõige rohkem meeldis mulle hea ja huvitava näitlejatöö poolest Cameron Diaz. Tõesti suure imetlusega vaatasin, kui äge ta siin filmis oli. 



Minu jaoks oli film jama ja sisutühi kuna oli küll tegevust ja hästi filosoofilist ja sügavamõttelist juttu, aga sellest ei piisanud, kuna oli väga vähe kirjeldust ja seletust, mis üldse toimub. Esimene tund aega ja veits peale oli igav, sest ei mõistnud, mis toimub. Põnevaks ja haaravaks läks film alles viimase poole tunni jooksul.

WTF moment
Cameron Diaz sai selle filmi eest MTV-lt auhinna "Parim WTF moment". See oli ka kogu filmi parim koht. Kui filmi ei viitsi vaadata, soovitan piiluda seda klipikest (Googeldage!?), see on vaatamist väärt. 


Üldiselt ma filmi ei soovita, aga Cameron Diaze näitlejatöö on ikka väga hea. 

P 2014

0 kommentaari:

Post a Comment