Pages

Labels

|

3/16/2014

Sherlock Holmes (2009)


Aasta: 2009
Eelarve: 90 miljonit dollarit
Sisse tõi: üle 500 miljoni dollari
Osades: Robert Downey, Jr ja Jude Law ja mõned muud

Olles uue sarja tulihingeline fänn suhtusin filmi ma eelarvamusega. Teades ka venelaste vaatevinkleid austatud härra kohta lootsin ma leida filmist igava ja pika ajaloolise möla, kus viimane pätt viimasel sekundil aegluubis eelnevaid sündmusi ja kuriteokäiku kokku pannes kinni võetakse.

Õnneks pidin ma pettuma ja tegu on humoorika ja põneva filmiga, kus peategelane särab täies hiilguses ja vabalt kannatab need kaks tundi kogu see film ära vaadata.

Kuna ma väga tihti sisust midagi ei räägi, siis ma ei hakka siinkohal tava muutma. Tegu on mingi vanaaegse Londoniga, kus Sherlock koos Watsoniga peab paha poisi maagilised ja kurjakuulutavad teod peatama. Kõlab põnevalt, eks?

Mina soovitan!

0 kommentaari:

Post a Comment