Pages

Labels

|

12/16/2012

Skyfall (2012)


Aasta: 2012
Eelarve: 150 - 200 miljonit USA dollarit

Olen üles kasvanud sel ajal, kui härra Pierce Brosnan veel Bond oli. Sel ajal tundus see mulle mingi selline žanr olevat, mida ma muidu ei vaataks. Arvasin, et Bondist filmid on mingid superteosed. Kui lõpuks paari filmi nägin, siis ei pidanud pettuma. 

Ma ei hakka kirjutama, mida ma arvan esimestest Bondi filmidest. Minu arust olid nood rohkem komöödiad. Eks see ole igaühe enda arvamus?

Kui härra Daniel Craig Bondiks sai kasiinofilmis olin ma meeldivalt üllatunud. Blondim ja haavatavam Bond oli kõik, mida ma oodanud olin. Bond oli taas sünge, ilus ja võimekas suurteos.

Skyfall on vägagi palju härra Bondi minevikku paljastav film. Kuigi selle filmi lõpp jätab mulje, nagu see oleks pigem esialgsete filmide reboot, siis on see siiski mitte eellugu vaid hoopis omaette superteos. Kindlasti on tegu siiamaani parima filmiga. 

Sisu kohta pole midagi väga öelda, vaadake läbi ja saate aru. Peale viit minutit saab Bond surma ja ülejäänud filmi ajal lahendatakse tema mõrva.

Ma soovitan!

0 kommentaari:

Post a Comment