Pages

Labels

|

12/11/2011

Ghost Ship (2002)


Aasta: 2002
Eelarve: 20 miljonit USA dollarit

Filmis on siis mingi grupp päästepoisse, kes päästavad vanu paate ja laevakesi. Vähemalt nii sain mina aru. Tegu on ju siiski väga vana filmiga ja ma olen paras pätt, et seda veel näinud ei ole. Isal oli kunagi arvutis venekeelne versioon, aga nii ma päris filme vaadata ka ei taha.
Peategelased leiavad merelt mahajäetud laeva, mis pidi kadunud olema juba nelikümmend aastat. Laev on küll inimtühi, aga vaime täis. Kõik, kes seal kunagi surid, passivad seal edasi. Miks? Sellele leiate vastuse, kui filmi läbi vaatate. Lugesin siin praegu, et kõigi arust see ikka väga kole saast film ja ükski kuulsam kriitik seda eriti kiitnud pole.
Okei, tegu pole klassikalise õudukaga, kuna kartma peab filmis väga vähe ja lõppude lõpuks on tegu mingi uue žanriga, millele mina nime panna ei oskaks. Küll aga saavad enamikud ikka surma läbi veidrate juhtumiste ja kõige motiivi ja põhjust saate endale lubada, kui filmi läbi vaatate.
Mina soovitan!

2 kommentaari:

  1. Pigem on see põnevusfilm (nt kummituspõnevik :D) kui õudukas, olen sellega nõus. Näiteks mind pettis nimi ära ja kartsin kogu aeg, et kohe tuleb midagi hirmus õudset, aga ei tulnudki :D

    ReplyDelete
  2. Idee on väga hea ;)! Teostus veidikene halvem...

    ReplyDelete