Pages

Labels

|

11/01/2011

Mafia II (2011 VG)






Esimest osa mängisin aastaid tagasi mingi perioodi jooksul iga päev. Ei, ma ei teinud missioone, ma täristasin niisama free ride'i versiooni. Selle mängu suurim viga praegu siin ongi see, et mingit võimalust niisama ringi tilutada ja inimesi tappa ja ringi hüpata pole. Sul on kogu aeg käsil mingi missioon ja nii pinda käib, et rahus ei saa jurada!!! Pluss, kõik videod mängus on LIIGA PIKAD! Jah, lugu on ju põnev, nii ütlen ka järgmises lõigus, aga okei, ma mängin mängu, mitte ei vaata filmi, EKS?!?
Jah, stoori on põnev ja suhu võetakse ka klubis ja miljöö on hästi välja toodud, aga ma ei saa siit mängust seda, mida ma tahan - FUNNI!
Kellele meeldib mafialugude atmosfäär ja miljöö ja vanaaegsed autod, palun, laske käia! Mulle meeldiks ka, kui vahel niisamagi pättusi teha saaks ja luid ja konte purustada!





2 kommentaari:

  1. "Pluss, kõik videod mängus on LIIGA PIKAD! Jah, lugu on ju põnev, nii ütlen ka järgmises lõigus, aga okei, ma mängin mängu, mitte ei vaata filmi, EKS?!?"

    - kirjutan alla. Liiga pikad cut-scened on enivei viimaste aastate mängude nuhtluseks, aga M2-e puhul käivad need tõsiselt närvidele.
    Skippida ei taha kuna loo jälgimisest loobumine tähendaks mängu väärtuse kahandamist poole võrra, aga ....vaatamine on valus...
    Pff, 50+ protsenti läbitud ja ma ei usu, et enam edasi viitsin toksida.

    ReplyDelete
  2. Mul viskas kusagil poole peal üle :D!

    ReplyDelete