Pages

Labels

|

9/13/2011

Avatar (2009)

Aasta: 2009
Aasta, millal mina filmi läbi vaatasin: 2011
Eelarve: üle 230-ne miljoni USA dollari. Rerelease võttis ka kena kopika juurde.
Sisse tõi: 2011 aasta seisuga maailma enim sisse toonud film! Üle kahe miljardi ja seitsmesaja tuhande miljoni USA dollari. Väu, eks?!?

Sisust ei teadnud ma midagi. Teadsin kogu aeg, et on olemas selline hittfilm ja see tõi sisse nii palju ja kõik on nii rahul sellega, kuid miski siiski ei sundinud mind sellest huvituma. Ei tea, ei oska öelda, aga lihtsalt ei tõmmanud miski. Nüüd on see läbi vaadatud!
Film on totaalne pask! Hehhe, tegin nalja! Film on geniaalne meistriteos, kuid suureks veaks toon siiski filmi pikkuse - kurat sa pikka filmi teed? On jah hea, aga ei viitsi passida ja pissihäda kannatada. Sisu on nii kahtlane, et kohati ei saa midagi aru ja siis vaatad natukene edasi ja saad jälle kõigest aru. 
Mingi jutt levis, et hull puhas ja hea 3D on, noh, ma päris 3D ekraanilt ja prillidega seda ei vaadanud, aga oli ikka üks selgemaid pilte, mida ma näinud olen, küll. Kiidan heaks! Ma ei oska muud öeldagi, Te kõik olete seda niigi näinud.
PS! Kui sa nutad, kui seal ilusad loomad ja sinised vorstid surma saavad, oled sa filmile kaasaelaja. Mina ei nutnud. Kuigi kurb oli ju...

Ma soovitan!

0 kommentaari:

Post a Comment