Pages

Labels

|

8/24/2011

Gothika (2003)




Eelarve: 40 miljonit USA dollarit

Minu arvates on tegu ühe parima filmiga, mida ma näinud olen oma silmadega. Siin on ühendatud kõik, mida ma näha tahan ühes filmis: ilus peategelane, heade näitlemisoskustega peategelane, kahtlasevõitu kõrvaltegelased, mõnus tume ja sünge miljöö, palju hullumeelseid ja verdtarretavaid juhtumisi.
Halle Berry mängib väikeste rindadega naist, kes on alguses heade poolel, aga lõpuks on ta pahade poolel, kuigi tegelikult on ta ikkagi veel heade poolel, kuna pahad tegid nii, et enam ei saaks aru, kes on hea ja kes on paha, et tõeline paha saaks oma tahtmise.
Raudmehe staar Robert Downey Jr. saab ka siin filmis enda väga tumedat ja ägedat habemepoissi näidata, kuigi kahjuks liiga vähe.
Mis on filmi sisuks? Ma ei tea, ei tasu vist välja rääkida. Kui vaatama hakkate, siis hakkab kohe meeldima!!! Isegi kuulus filmikriitik (ma mõtlen kogu aeg vaid üht inimest - K. Tamme) kiitis mu soosingut.

Ma soovitan!!! Kui vaatame hakkate, siis enne lõppu enam pidama ei saa!

PS! Filmis on ka ebaloomulikke asju kujutatud! Kõik reaalsusefännid - sööge seeni!

2 kommentaari: